اشیل فصل 6

کاربر بلاگیکس · 13:32 1400/11/07

امروز میخواهم که حقیقت اشیل فصل 6 رو بررسی کنم 

سلام
من کریستینا هستم
امروز میخواهم حقیقت داشتن وجود ایگر در فصل 6 رو بررسی کنم 
خب اول از همه ما میدونیم ایگر از فصل 3 تا 5 بوده پس به احتمال زیاد در فصل 6 هم خواهد بود ولی متاسفانه تا قسمت 44 فصل 6 نیومده است . 
در اپارات ویدیو های زیادی درباره ی اشیل فصل 6 امده . در اکثر ویدیو ها اسم اشیل فصل 6 اشیل قهرمان است ولی در بعضی ویدیو ها الفا اشیل که این دوتا یکی هستند ولی در یک ویدیو که میتوانید در پیج اپاراتی BIMAIE پیداش کنید ، اشیل فصل 6 با کلی فرق با اشیل قهرمان ، اکستریم اشیل معرفی شده که به نظر  خودم اکستریم اشیل واقعی تر از اشیل قهرمان است.
امیدوارم از این پست لذت برده باشید ممنون که خواندید ببخشید که چند هفته فعال نبودم اینم لینک اون پیجی که گفتم  https://www.aparat.com/enderdragon455
مرسی خدانگهدار